Cel, cel, cel

Według mnie osiągnięcie (lub nieosiągnięcie) celu jest najważniejszym parametrem oceny wystąpienia publicznego.

Nie samopoczucie, nie miny uczestników, ale to, czy osiągnąłeś założony cel, czy nie.

Dlaczego?

Dlatego, że twoje samopoczucie może być nijakie, a klientów mimo to, może dokonać zakupu po twojej prezentacji sprzedażowej.

Dlatego, że twój zespół może osiągnąć najwyższe cele, pomimo nie najlepszej atmosfery podczas waszego zebrania.

Dlatego, że słuchacze mogą ruszyć z kopyta, pomimo że usłyszą w trakcie twojego wystąpienia publicznego kilku ostrych słów, które w pierwszej chwili im się nie spodobają.

Powodzenia!

AUTOR

PIOTR PYTEL

Codziennie pracuję nad tym, by to, co wypowiedziane było właściwie usłyszane. Wie jak budować i przedstawiać historie, które inspirują, przekonują, angażują i prowadzą do zamierzonego celu. Tą wiedzą i zdobywanym od 20 lat doświadczeniem dzielę się jako ekspert z zakresu wystąpień publicznych oraz autor.
W swojej karierze przeszkolił kilka tysięcy osób z wystąpień publicznych. Obsługiwał takie marki jak: COMARCH, ING, WARTA S.A., ULTIMO, POCZTA POLSKA, OKNPLAST, IKEA.