Psychologia w sprzedaży

Opis

„Żeby więcej zarabiać, musisz się więcej nauczyć.” – Brian Tracy

Program szkoleniowy „SPRZEDAWCA – PSYCHOLOG” odpowiada aktualnej sytuacji na polskim rynku. Spotykamy na nim wielu handlowców działających szablonowo, a usługi dobrej jakości są tutaj standardem. Konkurencja jest tak duża, że posiadanie dobrego produktu nie wystarcza, a walka ceną nie ma najmniejszego sensu, bo zawsze znajdzie się ktoś tańszy.

W dzisiejszym świecie klienci oczekują czegoś więcej… Na podstawie obserwacji zmieniających się wymagań i standardów konsumentów, na przestrzeni ostatnich 18 lat zauważyliśmy, że dobry sprzedawca rozumiejący proces zakupowy klienta dostosowuje się do niego, tak aby klient czuł, że ma kontrolę nad procesem – klient kupuje, handlowiec „nie” sprzedaje. Tylko tym zachowaniem handlowiec może podnieść swoje wyniki nawet o 30% w skali roku. Na bazie tych obserwacji przygotowaliśmy receptę na podniesienie jakości sprzedaży, a tym samym wyników firmy.

Warsztat został skonstruowany na bazie ponad 18 lat aktywnej sprzedaży w polskich realiach oraz przeprowadzonych ponad 4700 godzin szkoleniowych.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE:

  • Większa pewność siebie.
  • Pozytywne nastawienie – automotywacja.
  • Mistrzowskie pierwsze wrażenie.
  • Opanowanie emocji w stresujących sytuacjach.
  • Szybkie i precyzyjne rozpoznawanie potrzeb klienta.
  • Odnajdywanie prawdziwej motywacji do zakupu przez klienta.
  • Łatwość w rozpoznawaniu preferencji zakupowych klienta.
  • Zdolność zdiagnozowania klienta pod kątem procesu według którego dokonuje zakupu.
  • Umiejętność dopasowania się do procesu zakupowego klienta.
  • Metoda “odwracania” po której klient sam tworzy prezentację produktu.
  • Skuteczność w przekonywaniu do swojego punktu widzenia.
  • Umiejętność zadawania właściwych pytań pomagających klientowi podjąć decyzję.
  • Zdolność “łagodnego” rozbijania obiekcji klienta.
  • Skuteczność w pozyskiwaniu rekomendacji od swoich klientó.
  • Większa skuteczność w pracy zawodowej jak również w życiu prywatnym.
  • Wzmocnienie pozytywnego wizerunku swojego oraz firmy.

KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI

OBSZAR – Wiedza:

  • Zna oczekiwania swoich klientów względem siebie i swojej firmy.
  • Posiada wiedzę na temat etapów zakupowych na których może znajdować się aktualnie klient.
  • Zna podstawy psychologii które są potrzebne do przekonywania innych.

OBSZAR – Umiejętność:

  • Prowadzi klienta do zakupu poprzez zadawanie pytań.
  • Rozumie siłę mowy ciała i potrafi z niej korzystać.
  • Potrafi odpowiednio reagować w kryzysowych sytuacjach podczas rozmów handlowych np. trudne pytania.
  • „Sprzedaje nie sprzedając”.

OBSZAR – Kompetencje Społeczne:

  • Posiada umiejętności sprzedaży zgodne z etyką zawodu handlowca.
  • Buduje swój autorytet poprzez profesjonalną postawę handlowca.
  • Potrafi motywować siebie oraz swój zespół.
  • Jest biegły w pozyskiwaniu rekomendacji od swoich klientów.

UNIKALNOŚĆ

Program szkoleniowy „SPRZEDAWCA – PSYCHOLOG” został stworzony na podstawie ponad 18 lat aktywnej sprzedaży i bazuje na zajęciach warsztatowych oraz psychologii, gdzie 80% to ćwiczenia praktyczne, a 20% to wiedza teoretyczna. Dzięki takiej konstrukcji zajęć, uczestnicy doświadczają procesu szkoleniowego na sobie, co skutkuje zapamiętaniem zagadnień na poziomie do 90%.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności prowadzących do podniesienia wyników sprzedażowych, a tym samym zysków firmy.

Podczas warsztatów odpowiemy sobie na następujące pytania:

  • czy moje działania powodują wzrost sprzedaży?
  • czy moje działania powodują obniżenie kosztów?
  • czy moje działania są zgodne z założeniami i celami firmy?
  • czy moje działania zwiększają bezpieczeństwo operacyjne firmy?
  • jak moje działania wpływają na markę?

Podczas warsztatów przeanalizujemy aktualną sprzedaży

  • selekcja klientów według dochodów generowanych dla firmy
  • precyzyjne określenie klienta docelowego
  • poszukiwanie nowych/innych kanałów dystrybucji
  • analiza oraz omówienie strategii sprzedaży dopasowanej do celów

METODY SZKOLENIOWE

  • 20 % czasu – część teoretyczna.
  • 80 % czasu – część praktyczna.
  • Informacja zwrotna – po każdym ćwiczeniu uczestnik otrzyma profesjonalną informację zwrotną wraz ze wskazówkami, co należy poprawić w przyszłości oraz na co zwrócić szczególna uwagę.
  • Konsultacje indywidualne (opcja dodatkowa) – każdy uczestnik po warsztatach będzie miał możliwość skorzystania z konsultacji indywidualnych, bezpośrednio z trenerem prowadzącym szkolenie.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie jest kierowane do :

  • Handlowców.
  • Przedsiębiorców.
  • Kierowników działów sprzedaży.
  • Przedstawicieli handlowych.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

Tematy:

  • Praca z nastawieniem i emocjami.
  • Właściwa postawa profesjonalnego handlowca.
  • Skuteczne angażowanie emocjonalne klienta w proces zakupowy.
  • Utrzymywanie pełnej koncentracji klienta poprzez zadawanie właściwych pytań.
  • STORYTELLING – opowiadanie historii które przekonują i same sprzedają.
  • Metafora – czym jest i jak jej używać.
  • Przeramowanie – co to jest i jak działa.
  • 4 MAT – system tworzenia prezentacji handlowych oparty na 4 pytaniach.
  • Sztuka zadawania pytań pomagających klientowi podjąć decyzję.
  • Psychologiczny aspekt sprzedaży.
  • Perswazja werbalna.
  • Perswazja niewerbalna.
  • Kotwiczenie przestrzenne.
  • Profesjonalne zamykanie sprzedaży.
  • Certyfikacja uczestników.

Szkolenie trwa 3 dni i jest bardzo intensywne!

PROWADZĄCY

Ze słowa mówionego uczynił skuteczne narzędzie sprzedażowe. Codziennie pracuje nad tym, by to, co wypowiedziane było właściwie usłyszane. Wie jak budować i przedstawiać szkolenia, które inspirują, przekonują, angażują i prowadzą do zamierzonego celu. Tą wiedzą i zdobywanym od 18 lat doświadczeniem dzieli się jako ekspert z zakresu wystąpień publicznych, szkoleń sprzedaży, trener trenerów, oraz mentor. I choć to słowa są jego orężem, nie teoria lecz działanie i praktyka są wytycznymi jego pracy. Zgłębia tajniki procesów decyzyjnych, pomaga wytyczać właściwy kierunek, odpowiedzialnie puszcza swoich podopiecznych na głęboką wodę i wierzy, że najlepszym sprzedawcą jest… ludzki umysł. Prowadzi własną sieć franczyzową Storyteller Club, szkoli środowiska biznesowe i akademickie. Żyje odważnie i z pasją, nieustannie podnosząc swoje kompetencje biznesowe.

W swojej karierze szkolił kadrę menedżerską takich marek jak:

● ING Bank Śląski
● Warta SA
● Poczta Polska
● Grupa ORBIS
● Leroy Merlin
● Oberthur
● IKEA Polska
● OPAL
● MIKOMAX SP. z o.o.
● Złote Myśli
● CC news
● Pekao Bank Hipoteczny
● TB Tracks & Trailer Serwis
● E-sky
● MAN Bus & Track
● Grupa Muszkieter
● McCain
● PZU
● Warta
● Rockwell
● Johnson & Johnson
● Ultimo
● Intrum Justitia
● UPS
● DHL
● Kopex
● Alternatywna Szkoła Biznesu i Rozwoju Osobowego w Warszawie
● Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
● Politechnika Śląska w Gliwicach

KONTAKT
Piotr Pytel
Tel: 535-397-439
E-mail: biuro@piotrpytel.pl

Zapewne zależy Ci, żeby mieć pewność, że to szkolenie spełni Twoje oczekiwania i potrzeby,

oraz chcesz dokonać właściwego wyboru Twojej inwestycji w szkolenie.

Mnie zależy na tym samy, dlatego wypełnij proszę poniższy formularz i sprawdź czy to szkolenie jest dla Ciebie!

CENA: 2500  zł/os

TERMIN SZKOLENIA:

zapytaj o termin

MIEJSCE SZKOLENIA:

cała Polska

Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz do mnie już teraz!