Cel, cel, cel

Według mnie osiągnięcie (lub nieosiągnięcie) celu jest najważniejszym parametrem oceny wystąpienia publicznego.
Nie samopoczucie, nie miny uczestników, ale to, czy osiągnąłeś założony cel, czy nie.
Dlaczego?
Dlatego, że twoje samopoczucie może być nijakie, a klientów mimo to, może dokonać zakupu po twojej prezentacji sprzedażowej.
Dlatego, że twój zespół może osiągnąć najwyższe cele, pomimo nie najlepszej atmosfery podczas waszego zebrania.
Dlatego, że słuchacze mogą ruszyć z kopyta, pomimo że usłyszą w trakcie twojego wystąpienia publicznego kilku ostrych słów, które w pierwszej chwili im się nie spodobają.
Powodzenia!
Zapisz się
na Newsletter!
Jeżeli chcesz regularnie otrzymywać informacje o tym jak poprawić funkcjonowanie swojej firmy wypełnij poniższy formularz.
Thank you!
You have successfully joined our subscriber list.