Jak pracować na poziomie profesjonalnym?

Niejednokrotnie spotykam się ze stwierdzeniem „On jest profesjonalistą”, „ja tak nie potrafię…”.
Zazwyczaj mówią to osoby, które po obejrzeniu czyjegoś świetnego wystąpienia publicznego, wpadają w niemalże depresję, ponieważ nie potrafią wystąpić na tak wysokim poziomie, jak zawodowy mówca.
Zazwyczaj słysząc te słowa, uśmiecham się i myślę coś w rodzaju: ten człowiek spędza na „treningach” i scenie kilkanaście godzin tygodniowo. Nic dziwnego, że jest świetnym mówcą podczas wystąpień publicznych.
Według mnie umiejętność przemawiania przed zespołem czy zarządem jest podstawową kompetencją, którą powinien posiadać, każdy menedżer, bez względu na miejsce w hierarchii w swojej organizacji.
Dzięki tej umiejętności można w dużo skuteczniejszym stopniu zmotywować zespół do podjęcia określonego działania lub przekonać zarząd do swojego pomysłu, dzięki czemu korzysta cała organizacja.
Odpowiadając na pytanie z początku wiadomości, żeby pracować na poziomie profesjonalnym, należy:
- Zasięgnąć lekcji u profesjonalisty. Może to być np. Jerzy Ziętkowski lub moja skromna osoba😊
- Regularnie trenować.
- Regularnie występować.
- Przyjmować z pokorą informację zwrotną.
- Wprowadzać poprawki do swoich wystąpień.
Powodzenia!
Zapisz się
na Newsletter!
Jeżeli chcesz regularnie otrzymywać informacje o tym jak poprawić funkcjonowanie swojej firmy wypełnij poniższy formularz.
Thank you!
You have successfully joined our subscriber list.